Plaats een extern career event

Hartelijk dank voor uw interesse in de Universiteit Leiden en haar studenten. U kunt hier uw externe career event (bv bedrijfsbezoek, presentatie, workshop, banenmarkt) delen. Career events van de Universiteit Leiden worden in het workshops & events onderdeel van de LU Career Zone gedeeld.

Taal / language

U kunt de taal van onderstaande formulier aanpassen. De door u ingevulde gegevens zullen voor studenten (in de door u gebruikte taal) zichtbaar zijn, exclusief uw persoonlijke contactgegevens. Dit staat los van de specificatie of Nederlands vereist is voor het desbetreffende event, dit kunt u apart nog aangeven. / You can change the language of the form below. The information shared by you (in the language used) will be visible for students, excluding your personal contact details. Regardless the language used in the form, you can indicate whether Dutch is required for the event.

Werkwijze

U ontvangt een bericht van plaatsing of, indien er onduidelijkheden zijn, wordt er contact gezocht met aanvullende vragen. Wij plaatsen enkel volledig ingevulde formulieren die voor de doelgroep student en/of recent afgestudeerde (0-3 jaar werkervaring) geschikt zijn; dit om een gebruiksvriendelijk event portal voor zowel werkgever, student als recent afgestudeerde te garanderen. We behouden ons het recht voor om wijzigingen/aanvullingen te doen indien dit voor de functionaliteit van het event portal noodzakelijk is.

Persoonlijke gegevens

Gegevens evenement

Type evenement * Meerdere opties mogelijk

Sector * Meerdere opties mogelijk